Allah Hafiz You All

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Allah Hafiz You All

I am not sure if i have any friend here but its always good to say good bye before leaving.
    As i am leaving by the end of this month for my village to have a married life (of course an arranged one, Faraz khwab si dunia dekhai daiti hai ..jo log jane jahaan the hove fasana woh) and back to stone age life .. i will miss irc, pak.org and all net friends. may Allah bless you all specially you Muzna and Hayaa

Meray Roz O Shab k Nisaab Main Meray Paas Apna To Kuch Nahi

Good bye Azad!
    IK TO SHADI AUR WOH BHI ARRANGED! d'oh!

God bless YOU.....sub shairy nikal ja-ay gi abb ha! ha!

BoSS

Comment

Aur hum baithay soch rahay thay kay hamari zindagi mushkil hay!
      Azad-ji, Khuda aap ki mushkilain asan karay!
      Allah Hafiz.
      Here's a smile to cheer you up, maybe just a little...?

Comment

Alone ji,

Hello there. You sound sad!!!

Please "meeting people" walay forum pay ayai naa, I bet you, we can cheer you up. Arey, zindagi main mushkilain ya mushkil zindagi, toa aik common phenomena hai.
        Some of us have the guts to vocalise it, while the great ones, chup rahkay sab kuch sah lay tay hain. Pain dono kahi equal ho ta hai. Difference sirf ye, kay jo dukh
        baa(n)t lay tai hain unka dil at least thordi dayr kay liye hal ka phulka, hoja ta hai and believe me it does the soul good!!!
        So, can I expect you there please??

Comment

Azad,

Khuda Hafiz.

Comment

Aslam U Alaikum

Azad you have a lot of friends here. YOu will be missed. I wish you a happy and successful life ahead.

Khuda Hafiz

Comment

BoSS daik lain aap ke hote hove hum pe yeh zul'm Main ne soocha na tha (yeh jiwan bhar ka roogh sakhi)

alone jee
              humary mushkilain asaan ho na hoon aap ki tanhai ki mushkil asan ho gai hai, some one is ready to share it with ya -P

Najim Allah hafiz

Mohasan Sahib dua daine ka shukria .. allah aap ko aapni amaan main rakhe (Amin)
              Meray Roz O Shab k Nisaab Main Meray Paas Apna To Kuch Nahi

Comment

Assalam O Alaikum !!

Lalay kuch dukhi dukhi say lagtay ho, arranged marriage hay to kia hua. Know wat joray to aasmano per bantay hain.

Neways, shadi bohot bohot mubarak ho and wish u a very happy marriage life (Ameen).

Assalam O Alaikum.

Comment

Working...
                X