Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Kuch kha ker nahin gaay thay kia ???

Assalam O Alaikum !!

hehe, well don't mind, lakin sahara cup key matches main mujhay Pakistani supporters ki bohot kam awaz ayee thee. Kia ho gaya hay aap logon ko, ghar say kuch kha ker nahin jatay thay kia,lol, and i could hear that Pakistan Chor hay, Aap logon ney koi nara kiyon nahin lagaya???

Khair fifth match main khub chor kerna, OK ???

Take caress.

Allah Hafiz / Assalam O Alaikum.

Jahaan tuk Naarey shaarey kaa sawaal hai, it depends which stand you were in. I was in G3 when Pakistan was batting and khub khel tamaashaa huaa between the indians and us. Muqablaa thaa ke kiss ke naarey uunchey hein. Although we didn't have someone with a bhari bharkam voice to lead us, all of us together were still pretty good, and I tell you yaar, yeh naarey lagaaney ke baad tow bhuk bari sakhtt lati hai. In the second half we were in G4 aur udharr tow majraa hi aur tha. All Pakistanis aur hum ney Indians ko tow jo ... kiya woh puchhow mut.
    Lekin bhai yeh kesi baat hai keh after returning I find out that there were at least 5 of the poeple from the forum there, but we were only three who met there. Arey bhai koi planning honi chahiye, etc.. However, it was a day well spent and I would say that we were good for the Indians inside as well as outside the field !

Take Care, and I hope we win today too.
    For reason, ruling alone, is a force confining - and passion, unattended, is a flame that burns to its own destruction - Khalil Gibran

Comment

Salam Umer !!

JEET GAAAY !!!

Yaar main to Qatar main hoon, mainey saray match TV per daikhay hain. Aur TV per indians ki he awaz arahee thee, may be woh commentary box say qareeb hoongay.

Alhamdolillah sara badla lay lia, hehe, u know last wala game bohot important tha, bcos b4 the last game it was 7 - 7 barabar and now its 8 wins for Pakistan in the 3 sahara cups. Alhamdolillah

Take care

Allah Hafiz / Assalam O Alaikum

Comment

Working...
      X