Announcement

Collapse
No announcement yet.

reason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    insan ... u in school rite now?? :-|
    Ask Questions, Demand Answers, Seek Truth! |
    Very Changa!

    Comment


      #17
      Re: reason

      Originally posted by insan:
      why boys always should ask to girl for outgoing ??

      and why older poeple don't chat with teenager ???????????

      i wanna whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
      Insan just dont ask Y.. this is the way it should be.. OK!! be insan!
      Proud member of Shahid Afridi fan Club!

      Comment


        #18
        hmmmmmmmmmmm intresting question , da answer is sO simple , Dog alwaz run for Bone

        n about ur 2nd half hmmmmmmmm Horse hate if any bee pookin on itz Nose
        Mai Bura Mari Duniya Buri . . . . Dor jaoo gay tu Mar JaaOo gaay , PaSs aaOo gaay tu JaL JaaOo gaay

        Comment


          #19
          Originally posted by Shikra:

          detey tou hainnnnnnnnnnn ab larkiyon ko hi na samajh aaye tou hamara kia kasoor aur ab agar larkiyan samajhti hain k larkey ka "i love you" kahna hint hai tou woh ghalat hain :halo:
          laikin mainay kab kaha keh larkay "I love you" bolain? mainay to sirf yehi kaha keh hintain kuch zayada obvious honi chahiyan. ab for example aik larka ho jis ki kaafi female friends hon, to un main say aik bechari larki ko kaisay pata chalay ga keh larka usi larki ko pasand karta hai. waisay, i really want to know that too, keh larki kaisay jaanay kay larka ussi larki ko, aur kisi aur larki ko nahin pasand karta?
          \_o_ Guiltyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
          -\_/|
          -/-\ -
          and then Buffy staked Edward and the Winchesters SAWED OFF HIS SPARKLY HEAD WITH A MACHETE and set him on fire to finish it. The End.

          Comment


            #20
            tum log bacchey ka dhimag kyun kharab kar rahey ho
            stop teaching him bad things ... :halo:
            Ask Questions, Demand Answers, Seek Truth! |
            Very Changa!

            Comment


              #21
              Re: Re: reason

              Originally posted by masoom_se_larki:
              i won't say anything abt the grl/boy thing ...
              lol @ shikra

              but when i was ur age i also used to hate it when older ppl underestimated me ... it used to bug me alot i guess older ppl just think they are more supieror, intelligent, and mature
              ... although that is not always the case
              lekin i talk to u na ... and i am older!
              Yea you talk to us, but are a masoom_se_larki na.

              Comment


                #22
                Originally posted by masoom_se_larki:
                tum log bacchey ka dhimag kyun kharab kar rahey ho
                stop teaching him bad things ... :halo:
                woh is wajha say kay us kay pas demagh hai or tumhara is wajha say nahi kar saktay kay larkiyo kay pass demagh naam ke cheez hoti he nahi hai
                Mai Bura Mari Duniya Buri . . . . Dor jaoo gay tu Mar JaaOo gaay , PaSs aaOo gaay tu JaL JaaOo gaay

                Comment


                  #23
                  Originally posted by Khumar:


                  laikin mainay kab kaha keh larkay "I love you" bolain? mainay to sirf yehi kaha keh hintain kuch zayada obvious honi chahiyan. ab for example aik larka ho jis ki kaafi female friends hon, to un main say aik bechari larki ko kaisay pata chalay ga keh larka usi larki ko pasand karta hai. waisay, i really want to know that too, keh larki kaisay jaanay kay larka ussi larki ko, aur kisi aur larki ko nahin pasand karta?
                  If there are a few girls in the group and you want to find out which one out of those does the guy like? Here is the answer:

                  The one whome he does not talk very much to. Jiskey saath ziada baat na karey, jissey ignore karey, ya jiss sey sharma jaye, uss sey pyar karta hai :rotato:
                  ...I know that which you do not know. (Quran - 1:30)...... Which then of the bounties of your Lord will you deny?...(Quran - 55:13)...
                  Shikra was here.

                  Comment


                    #24
                    Originally posted by Janwar:


                    woh is wajha say kay us kay pas demagh hai or tumhara is wajha say nahi kar saktay kay larkiyo kay pass demagh naam ke cheez hoti he nahi hai
                    now thats not true!
                    Ask Questions, Demand Answers, Seek Truth! |
                    Very Changa!

                    Comment


                      #25
                      Originally posted by masoom_se_larki:


                      now thats not true!

                      now thts really not true for gulz but its just simply a fact then wut i suppose to do
                      Mai Bura Mari Duniya Buri . . . . Dor jaoo gay tu Mar JaaOo gaay , PaSs aaOo gaay tu JaL JaaOo gaay

                      Comment


                        #26
                        Originally posted by masoom_se_larki:
                        insan ... u in school rite now?? :-|
                        baji suba school hou thi hey sham mey nhai
                        Laugh when you can, apologize when you should, and let go of what you can't change. Kiss slowly, play hard, forgive quickly, take chances, give everything, and have no regrets

                        Comment


                          #27
                          Originally posted by masoom_se_larki:
                          tum log bacchey ka dhimag kyun kharab kar rahey ho
                          stop teaching him bad things ... :halo:
                          hain bad things???????????????/// woh to app sehka thi hey
                          Laugh when you can, apologize when you should, and let go of what you can't change. Kiss slowly, play hard, forgive quickly, take chances, give everything, and have no regrets

                          Comment

                          Working...
                          X