Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hey Azkar thanx for dua.....:-)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Hey Azkar thanx for dua.....:-)

    Thanx a lot for welcome and dua
    bus Aap buzargoon ki duaaein chaiay.....

    #2
    Oye Aap hayan? WahHhHHHH ji! Sub nazar agay apkon hain? Well good to see u anyway. Jeethi raho Naik Bayti, busSs aap he ki naik duAan hain kay zindagi rahee warno tho...
    Aap kee hmmm ummm...

    Comment


      #3
      Good to see u too.....un ki behna ji
      hmmmm ummm
      hammarari saari duwaaein aap ke liay
      so how u been......
      howz ur .......
      u know


      P.S. hey how u make those faces.....telllll me:-(

      Comment


        #4
        ....!Ahem!.....!Ahem!...!Ahhhhhhhhem!...

        Yaar ike tho ap say baath karthay howay my heart gets as weak as a frog's (
        Sunno jo bhee karo, baduA nahien dayna warna tho ( GaEE mein kam say::
        Howz my....??? (Exams coming along??) Well Alhamdulilah they're purty good, just like a friend o' mine said that Exams thoo achay hee
        ho jatain hain laykin pata tho result mei hee lagtha hai kaaay bhala mei kithnay pani mei hoon! (Uff pora paragraph ike hee sance mei bol deyya, ruko sara sance laynaay doo.....aaaah! Hoon ub bathaoo?) Ji tho kiya hal shal hain aap kay hain? Chalyay kafi bool leeya, ab ijazath.

        GOod-E bYe! yani kay Rub Rakha!

        Ps. Hmm... you make the face like this No? Okay like this Aarrgh still not working okay take this Geez! Okay take that NO??? Oh well....


        Comment


          #5
          Ahaan.....koi baat nai behna ji theek hei theek hei........;-(
          utha lo faaida un ki behn honay ka aur huns lo....
          Na hoti ju tum un ki behn tu phir hum tummein miltay......
          khair......Allah kare tummara result............................................ ........................................hahahahaha h

          Comment


            #6
            NA-A-A-O-O-OoOoOoooOooO Oye please aiysa na
            kaheeyay kay result yoon ;o( ho kay niqlay. I mean Kay meray chahray pay yay http://www.pak.org/gupshup/frown.gif wala face chipka howa ho
            Pleeeeeeease meri achi see, paaali shee, bohooth hee naik see, choochi, poochi see Achi, Achi duAain dayna Warna I'm gonna
            >>!!!..Waaaaaaaaaaaaaaa...!!!<<

            Ps. Lovely! Thanks for the flower. Glad to see that u can too. U got the hint for it
            eh? Good Job! )

            Comment


              #7
              u Need dua

              Add Content

              Comment


                #8
                Re: Hey Azkar thanx for dua.....:-)

                Moderator's Note:
                Please don't revive/bump up old threads. Thread locked
                Haii waan fraanshaap?

                Comment

                Working...
                X