Announcement

Collapse
No announcement yet.

neend ki gholi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    neend ki gholi

    chahiyeh, abhi isi waqt.....
    hai kis ke pas?

    #2
    Quite often good things have hurtful consequences. There are instances of men who have been ruined by their money or KILLED by their COURAGE. ~Aristotle

    Comment


      #3
      Re: neend ki gholi

      Originally posted by diyah:
      chahiyeh, abhi isi waqt.....
      hai kis ke pas?
      keya zaroorat par gayi,,,, abhi aaye abhi bethay,,,,, tumhari jaon jaon ney humara dam nikala hey

      Comment


        #4
        Originally posted by Anwaar Qureshi:


        not only cant i sleep. now i cant see either
        reply wala dabah khali hai.

        Comment


          #5
          Re: Re: neend ki gholi

          Originally posted by Amir99us:


          keya zaroorat par gayi,,,, abhi aaye abhi bethay,,,,, tumhari jaon jaon ney humara dam nikala hey

          allah tahllah bless your soul, ameen

          Comment


            #6
            meray paas hain .... kitni chahyein :soldier: :soldier:
            "Hold the hand of the person whom you love rather than expecting them to hold urs "

            Comment


              #7
              Re: Re: Re: neend ki gholi

              Originally posted by diyah:



              allah tahllah bless your soul, ameen

              itni bhi keya jaldi hey,,,, dam he nikla hey,,,,,

              Comment


                #8
                diyah sis kya hua yaar, why do u need pills
                Depending on the perspective, everything is beautiful!!

                Comment


                  #9
                  Originally posted by Sandleen:
                  meray paas hain .... kitni chahyein :soldier: :soldier:

                  kafi sari...... thankyou


                  ( smiliy ghaib hain )

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by pagaldeewani:
                    diyah sis kya hua yaar, why do u need pills

                    pd very tired but cant sleep

                    Comment


                      #11
                      Re: Re: Re: Re: neend ki gholi

                      Originally posted by Amir99us:



                      itni bhi keya jaldi hey,,,, dam he nikla hey,,,,,

                      jab dam nikal gheya, phir jaldi daer ki kya baat.

                      Comment


                        #12
                        Re: Re: Re: Re: Re: neend ki gholi

                        Originally posted by diyah:



                        jab dam nikal gheya, phir jaldi daer ki kya baat.
                        Sufaid jora pehna ker kuch daer to pass bethain na,,,,,,,

                        Comment


                          #13
                          Re: Re: Re: Re: Re: Re: neend ki gholi

                          Originally posted by Amir99us:


                          Sufaid jora pehna ker kuch daer to pass bethain na,,,,,,,

                          kyou keri khushi meh?

                          Comment


                            #14
                            Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neend ki gholi

                            Originally posted by diyah:



                            kyou keri khushi meh?
                            Dam nikalnain K baad kafan pehna ker thori daer to sab he pass bath jatey hain,,,,,,,, kiyon aap main aisa nahin kertay

                            Comment


                              #15
                              Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neend ki gholi

                              Originally posted by Amir99us:


                              Dam nikalnain K baad kafan pehna ker thori daer to sab he pass bath jatey hain,,,,,,,, kiyon aap main aisa nahin kertay

                              dont be so serious , allh tahllah tumhe lambhi zindghi deh, mere bhai

                              Comment

                              Working...
                              X